Biuro w Chmurze to niezwykle funkcjonalna usługa on-line polegająca na automatycznej, wzajemnej wymianie dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientem.
POBIERASZ – WYLICZASZ – WYSYŁASZ – PUBLIKUJESZ – oto główne zadania usługi Biuro w Chmurze.
„Chmura” jest dodatkiem do Programu Super Księga Podatkowa. Klienci otrzymują ten dodatek za darmo w ramach współpracy z naszym biurem , między innymi program do wystawiania faktur. Program ten jest dostosowany do wysyłania plików JPK , również w zakresie JPK FA, tj plików zawierających faktury sprzedaży.
Od 01-07-2018 na żądanie organu podatkowego podatnik będzie zobowiązany przesłać faktury sprzedaży w formie JPK FA
Jest ona ogromnym wsparciem przy codziennej pracy zarówno dla Biur Rachunkowych jak i dla ich Klientów, umożliwia bowiem kontakt i wymianę informacji pomiędzy tymi dwoma firmami za pośrednictwem specjalnie do tego celu utworzonej strony www.
W chwili wystawienia faktury jest ona automatycznie zapisywana w chmurze przez co biuro może w każdej chwili ją pobrać i automatycznie zaksięgować na odpowiednim koncie .Także klient może otrzymać zwrotną informację o podatku , lub inne informacje do „chmury” i w każdym momencie odczytać.