O firmie


Biuro Rachunkowe Interlex powstało w listopadzie 1991r.

Rok 1991 był rokiem przełomowym dla naszego prawa podatkowego. Stworzono podwaliny nowego systemu podatkowego, wprowadzając w życie przepisy dotyczące opodatkowania podatkiem dochodowym osób fizycznych. Nowy system podatkowy to wymóg tworzącej się wówczas gospodarki wolnorynkowej. Umożliwiono przedsiębiorcom korzystanie z profesjonalnej obsługi podatkowo-księgowej, powstał nowy zawód – doradca podatkowy.

Moje wykształcenie prawnicze oraz praca i praktyka w Ministerstwie Finansów, w Departamencie podatków bezpośrednich i opłat skłoniły mnie do podjęcia decyzji o utworzeniu biura rachunkowego. Udzielanie wyjaśnień na pytania podatników i problemy, z jakimi zwracali się do naczelnych organów podatkowych oraz niestabilność systemu podatkowego wskazywały na to, że tego rodzaju usługi będą niezbędne.

Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest również profesjonalizm pracowników. Ich wysokie kwalifikacje, podnoszone ciągle dzięki systemowi szkoleń (wewnętrznych oraz zewnętrznych), a także praca w zespole, który tworzą, zapewniają wysoką jakość usług oraz zadowolenie Klientów.

Długoletnia praktyka i utrzymanie się na rynku sprawiają, iż firma cieszy się uznaniem, nie tylko wśród obecnych partnerów. Posiada również ugruntowaną pozycję i nieposzlakowaną opinię wśród licznych Urzędów Skarbowych.

W miłej atmosferze, panującej w siedzibie biura, pomożemy Ci w założeniu firmy, a następnie w jej prowadzeniu. Będziemy Cię także informować o najkorzystniejszych rozwiązaniach prawno-podatkowych i finansowych.

Powierzając nam obsługę podatkowo-rachunkową swojej firmy zapewnisz sobie spokój i komfort, dzięki czemu zaoszczędzisz czas trwoniony na wypełnianie papierkowych formalności.

Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie doradztwa podatkowego, a także pełną dyskrecję i bezpieczeństwo.

WSPÓŁPRACA Z BIUREM

Chcąc zapewnić Klientom jak największy komfort prowadzenia działalności gospodarczej, większość obowiązków, związanych z rozliczeniami z fiskusem oraz księgowością, po podpisaniu UMOWY, BIERZEMY NA SIEBIE.

Obowiązki Klienta ograniczają się do dostarczania do biura lub przygotowywania dokumentów do odbioru. W zależności od życzenia Klienta, możemy również odbierać dokumenty księgowe ze wskazanego miejsca.

W taki sam sposób, na życzenie Klienta przekazywane są również listy płac, dokumenty RMUA, przelewy składek na ZUS i podatki oraz inne dokumenty, np. kopie deklaracji DRA oraz podatkowych.

Wszelkiego rodzaju wyjaśnienia dla Urzędów Skarbowych oraz ZUS, jak również uczestnictwo w kontrolach skarbowych, to również nasz obowiązek.

Zakres naszych usług, jak i warunki ich wykonywania są elastyczne. W miarę możliwości dostosowujemy je do indywidualnych wymagań Klienta tak, aby nasza współpraca była jak najbardziej owocna i przyczyniała się do rozkwitu działalności gospodarczej, prowadzonej przez naszego Klienta.